Przejdź do głównej treści

Najczęstsze pytania

  • W jaki sposób odbiorę klucze od apartamentu?

    Klucze przekazuje bezpośrednio w pensjonacie Villa Ula ul. Łódzka10 w Pobierowie. O chęci późniejszego przyjazdu należy poinformować nas drogą mailową bądź telefonicznie.
  • O której zaczyna się doba hotelowa?

    Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00.
  • Jak wygląda opuszczenie apartamentu?

    Doba hotelowa kończy się o godzinie 10:00. Jeżeli chcą się Państwo wymeldować przed godziną 9:00 alb po godzinie 10:00 należy o tym poinformować recepcje drogą mailową bądź telefonicznie.
  • Co jest przygotowane w apartamencie ?

    Mieszkanie jest posprzątane i wyposażone w pościele i ręczniki według wcześniej zadeklarowanej liczby Gości. Nasze apartamenty są przygotowane komfortowo, na stanie jest papier toaletowy, ręcznik papierowy, kostki do zmywarki , gąbki do mycia naczyń, ścierka, płyn do mycia naczyń.
  • Czy mieszkanie jest wyposażone w sprzęt gospodarstwa domowego?

    Tak. Apartament jest w pełni wyposażony w min. żelazko, suszarkę do włosów, sztuce, garnki. Goście spędzający czas w naszych apartamentach mogą napawać się urokami miasta Międzyzdroje i nie muszą martwić się o wyposażenie mieszkania, w którym spędzają czas.
  • Opłaty dodatkowe?

    Wszystkie opłaty są automatycznie dodane do ceny podczas procesu rezerwacji apartamentu.
  • Jaki jest minimalny okres rezerwacji apartamentu?

    Każdy apartament i pokój ma ustalony inny minimalny okres pobytu. Podczas sprawdzania wolnych terminów po podaniu daty początkowej i końcowej oraz liczby osób wyświetlą się pokoje i apartamenty które można rezerwować.
  • Czy można palić w apartamencie?

    W całym obiekcie w pomieszczeniach zamkniętych obowiązuje zakaz palenia. Można palić, na balkonach, tarasach oraz w naszym ogrodzie.
  • Czy możliwy jest pobyt ze zwierzętami?

    Tak w Apartamencie i wszystkich pokojach , po uzgodnieniu z personelem opłata za dobę 30 zł
  • Czy istnieje możliwość anulowania rezerwacji bez utraty wpłaconej zaliczki?

    Nie, wpłacony zadatek przepada.
  • Czy mogę zameldować się wcześniej?

    Tak, pod warunkiem dostępności pokoi i apartamentu.
  • Czy w PENSJONACIE można wypożyczyć rowery?

    Tak dysponujemy rowerami do wypożyczenia, jest możliwość przechowania w obiekcie swojego roweru.
  • Czy mogę wymeldować i się później ?

    Tak, pod warunkiem dostępności pokoi i apartamentu.
  • Czy informacje i kalendarz rezerwacji na stronie internetowej jest aktualny?

    Wszelkie informacje zamieszczone na stronie internetowej są aktualizowane na bieżąco. Kalendarz dostępności zmienia się w zależności od dokonanych rezerwacji. Gość ma możliwość wglądu w jakim czasie dany pokój i apartament jest dostępny
  • Czy otrzymam Fakturę za pobyt?

    Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT na koniec pobytu.
  • Czy są dostępne łóżeczka dla dzieci i czy w łóżeczkach jest już poście?

    Tak, jest możliwość odpłatnego (20 zł /doba) wypożyczenia łóżeczka turystycznego (łóżeczko posiada materac i jest pościel) Prosimy zgłosić taką potrzebę przy rezerwacji telefonicznej, lub dodać łóżeczko w dodatkach, przy rezerwacji online, przez naszą stronę internetową
  • Czy w pokojach są ręczniki, pościel?

    We wszystkich pokojach do dyspozycji Gości są ręczniki I pościel. (wymieniane na życzenie)
  • Czy z pokoi jest widok na morze?

    Jesteśmy oddaleni ok 150 m od morza dlatego z naszych pokoi nie ma widoku na morze

Masz więcej pytań? Chętnie pomożemy!

Nie znalazłeś odpowiedzi w naszym FAQ? Skontaktuj się z nami — odpowiemy na każde pytanie i pomożemy dobrać idealny apartament na Twój pobyt nad Bałtykiem!
Wsparcie telefoniczne
24 Godziny na dobę
+48 724 119 346
Skontaktuj się z nami
Nasze media społecznościowe
Newsletter
Zapisz się na specjalne oferty
© Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: Studio113.