Najczęstsze pytania
-
W jaki sposób odbiorę klucze od apartamentu?
Klucze przekazuje bezpośrednio w pensjonacie Villa Ula ul. Łódzka10 w Pobierowie. O chęci późniejszego przyjazdu należy poinformować nas drogą mailową bądź telefonicznie. -
O której zaczyna się doba hotelowa?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00. -
Jak wygląda opuszczenie apartamentu?
Doba hotelowa kończy się o godzinie 10:00. Jeżeli chcą się Państwo wymeldować przed godziną 9:00 alb po godzinie 10:00 należy o tym poinformować recepcje drogą mailową bądź telefonicznie. -
Co jest przygotowane w apartamencie ?
Mieszkanie jest posprzątane i wyposażone w pościele i ręczniki według wcześniej zadeklarowanej liczby Gości. Nasze apartamenty są przygotowane komfortowo, na stanie jest papier toaletowy, ręcznik papierowy, kostki do zmywarki , gąbki do mycia naczyń, ścierka, płyn do mycia naczyń. -
Czy mieszkanie jest wyposażone w sprzęt gospodarstwa domowego?
Tak. Apartament jest w pełni wyposażony w min. żelazko, suszarkę do włosów, sztuce, garnki. Goście spędzający czas w naszych apartamentach mogą napawać się urokami miasta Międzyzdroje i nie muszą martwić się o wyposażenie mieszkania, w którym spędzają czas.


-
Opłaty dodatkowe?
Wszystkie opłaty są automatycznie dodane do ceny podczas procesu rezerwacji apartamentu. -
Jaki jest minimalny okres rezerwacji apartamentu?
Każdy apartament i pokój ma ustalony inny minimalny okres pobytu. Podczas sprawdzania wolnych terminów po podaniu daty początkowej i końcowej oraz liczby osób wyświetlą się pokoje i apartamenty które można rezerwować. -
Czy można palić w apartamencie?
W całym obiekcie w pomieszczeniach zamkniętych obowiązuje zakaz palenia. Można palić, na balkonach, tarasach oraz w naszym ogrodzie. -
Czy możliwy jest pobyt ze zwierzętami?
Tak w Apartamencie i wszystkich pokojach , po uzgodnieniu z personelem opłata za dobę 30 zł -
Czy istnieje możliwość anulowania rezerwacji bez utraty wpłaconej zaliczki?
Nie, wpłacony zadatek przepada. -
Czy mogę zameldować się wcześniej?
Tak, pod warunkiem dostępności pokoi i apartamentu. -
Czy w PENSJONACIE można wypożyczyć rowery?
Tak dysponujemy rowerami do wypożyczenia, jest możliwość przechowania w obiekcie swojego roweru.
-
Czy mogę wymeldować i się później ?
Tak, pod warunkiem dostępności pokoi i apartamentu. -
Czy informacje i kalendarz rezerwacji na stronie internetowej jest aktualny?
Wszelkie informacje zamieszczone na stronie internetowej są aktualizowane na bieżąco. Kalendarz dostępności zmienia się w zależności od dokonanych rezerwacji. Gość ma możliwość wglądu w jakim czasie dany pokój i apartament jest dostępny -
Czy otrzymam Fakturę za pobyt?
Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT na koniec pobytu. -
Czy są dostępne łóżeczka dla dzieci i czy w łóżeczkach jest już poście?
Tak, jest możliwość odpłatnego (20 zł /doba) wypożyczenia łóżeczka turystycznego (łóżeczko posiada materac i jest pościel) Prosimy zgłosić taką potrzebę przy rezerwacji telefonicznej, lub dodać łóżeczko w dodatkach, przy rezerwacji online, przez naszą stronę internetową -
Czy w pokojach są ręczniki, pościel?
We wszystkich pokojach do dyspozycji Gości są ręczniki I pościel. (wymieniane na życzenie) -
Czy z pokoi jest widok na morze?
Jesteśmy oddaleni ok 150 m od morza dlatego z naszych pokoi nie ma widoku na morze

Masz więcej pytań? Chętnie pomożemy!
Nie znalazłeś odpowiedzi w naszym FAQ? Skontaktuj się z nami — odpowiemy na każde pytanie i pomożemy dobrać idealny apartament na Twój pobyt nad Bałtykiem!